محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/2/26 15:57
نویسنده : ماماني
437 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مهمون داشتیم

بابا عباس ناهار منزل ما بود و عصر هم با شما بابا رفتید پارک. وقتی شما آمدی خانه تو بغل بابا خوابیده بودی.

راستی دیروز به سلامتی شما ٢٨٠ روزه شدید. یه جورایی باورش برام سخته که تو همون کوچولویی هستی که با تمام لذت ٩ ماه با من همراه بودی و ١٥ مرداد دکتر کنعانی تو را به آغوشم داد. چه لحظه های نابی است لحظات با تو بودن و چه لذتی داره انگار همه دنیا در دستان من است.

دلم می خواد داد بزنم دوسسسسسسسسسسستت دارم یه جوری دنیا از صدای من به لرزش در بیاد.

 

خیلی دوست دارم عکسهای جدیدت را توی وبلاگ بگذارم ولی بعد از منهدم شدن لب تابم این آقای تعمیر کار یادش برنامه تغییر فرمت برام بریزه و من حالا شرمنده خودت و هوادارهاتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
26 اردیبهشت 91 16:11
عزیزم خوب منم میدونم حق داره برسه بره برسه اما خب مامانش شوهر داره شوهرش ببرتش علیرضا بازاین دو هفته سر کار نمیره